top of page

איך עובד קולר הענברים על חיית המחמד שלי?

איך זה בעצם עובד?

הענבר מכיל שמנים אתריים טבעיים. ריחו השרפי של הענבר, שקרציות לא אוהבות, הנובע מחיכוך הענבר עם פרוות חיית המחמד אחראי לכך שהקרצייה מרגישה אי נוחות.

אגב, קרציות יכולות להריח! אין להם אף כמו שלנו אבל יש להם איבר שנקרא "איבר האלר" הממוקם על רגליהן הקדמיות. איבר זה עוזר לקרצייה לקלוט את ריחו של קורבן פוטנציאלי.


הענבר דוחה פרעושים וקרציות גם באופן אלקטרוסטטי.

כשהענבר מתחכך בפרוות החיה, נוצר מטען חשמלי סטטי מתון, הגורם הרתעה לפרעושים וקרציות בכלבים וחתולים.

זה לגמרי בלתי מורגש לבעל החיים, אבל נותן הלם לקרצייה או לפרעוש.

בדרך כלל נדרשים כשלושה שבועות או יותר של ענידת הקולר כדי לקבל תוצאות מקסימליות. ככל שחיית המחמד שלך עונדת את קולר הענברים זמן רב יותר, כך הריח יכול להתפזר טוב יותר בפרוותה, הפרווה נטענת במטען חשמלי סטטי ומניעת הפרעושים והקרציות טובה יותר.


חשוב לנו לציין שאין הגנה נגד פרעושים וקרציות שעובדת ב-100%, בין אם כימית או טבעית ,וזו גם עובדה לגבי קולרי הענברים שלנו.

הרוב הגדול של כ. 95% מלקוחותינו מרוצים מאוד, אך נרצה להיות הוגנים ולא למנוע ממך מידע זה.

בכל מקרה שווה לנסות!


בנוסף ליכולתם לדחות פרעושים וקרציות תורמים הענברים למצב רוח חיית המחמד. הענבר ידוע כמעודד חיוביות ומפיג לחצים וסטרס. הענבר מכיל בתוכו חומצה סוקסינית אשר ידועה בתכונותיה האנטי דלקתיות ומשככות הכאבים. בעת ענידת הקולר מופרשת החומצה ונספגת המחזור הדם.

הענבר יכול להקל על כאבי מפרקים ( חיות מחמד מבוגרות או בעלות עודף משקל), כאבים ראומטיים וכאבי שיניים (מעולה ומומלץ לגורים בתהליך בקיעה והחלפת שיניים).

בזכות החומצה הסוקסינית המופרשת ממנו הענבר יכול להקל על בעיות עור ואלרגיות.

ענבר ידוע בתוכונתיו להועיל במצבים של פעילות יתר בבלוטת התריס וכן להקל על בעיות בקיבה, בטחול, בכליות, בשלפוחית השתן ועוד...

ענבר יעיל מאוד לאיזון מערכת העצבים.


קולר ענברים שיק ומועיל הוא המתנה הטובה ביותר שחיית המחמד שלך תשמח לקבל!



87 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page