top of page

שרשרת ענברים לתינוקות, איפה קונים?

אם אתם מחפשים מתנה ייחודית, כזו שמתאימה לכל אחד ובכל גיל- שווה שתשקיעו באבן הענבר. אבן חן עם תכונות רוחניות ומראה משגע. על שרשראות הענבר לתינוקות של אמבר ספיריט - שרשראות ענבר לכל המשפחה כבר שמעתם?


מה זה ענבר?


הענבר הוא שרף מאובן הנחשב לאבן חן מהסוג הנדיר ביותר שקיים במשפחת אבני החן. מדובר בעצם במאובן בן מליוני שנים של שרף מעץ האורן. אבני חן קלאסיות ונפוצות יותר נוצרות ומתגבשות ממינרלים, הענבר לעומת זאת נוצר בתהליך ארוך ומיוחד שבו חומר ביולוגי כמו שרף עצים מתפלמר והופך לאבן חן. את תהליך ההתאבנות ניתן לראות במגוון ממצאים ממגוון גדול של חומרים ביולוגיים אבל הענבר מיוחד ביופיו ולכן נחשב לכל כך נדיר.


מה מיוחד בענבר?


לאורך השנים נוצרו לא מעט אמונות לגבי התכונות המיסטיות והמרפאות של הענבר, שנחשב לאבן חן שמאזנת ומטהרת את הגוף והנפש. מאמינים כי הענבר יודע לאזן את הגוף, לשחרר אנרגיות שליליות וחולי, להבריא פגמים בגוף ובנפש, להגביר ולתחזק את הסבלנות ולהעצים את החוכמה הפנימית שיש בכם. אבני חן באופן כללי הם חלק מעולם שלם של איזונים ואנרגיות, כוחות מיסטים ותדרים, כל אבן חן והתכונות שלה. הענבר נחשב לאבן מאוד מרגיעה ומאזנת וגם המראה החיצוני שלו משדר נועם, רוגע, איזון וחוזק פנימי.



אבן ענבר
אבן ענבר


איפה ניתן למצוא ענברים?


את הענברים כורים ומלקטים ברחבי העולם, אבל תכשיטי ענבר נחשבים למבוקשים ונדירים. תכשיטי ענבר הם מתנה מצוינת משום שהם עונים על כמה מטרות- מתנה מתחשבת, תכשיט שניתן לענוד וברכה של אנרגיה טובה למקבל. תכשיטי הענבר הם מתנה מצויינת לכל גיל ובמיוחד כמתנה למשפחות ולתינוקות. האנרגיה שהענבר מקרין מתאימה מאוד לצרכיהם של תינוקות, ילדים, מבוגרים ואף בעלי חיים. אבן הענבר מאזנת ומרגיעה אותם.


לסיכום- איפה קונים שרשרת ענברים לתינוק?


כשמדובר בילדים שלכם או של אהוביכם לא כדאי להתפשר, השקיעו בשרשרת ענבר אמיתית, איכותית ומיוחדת- כזאת שלא תתפרק בקלות ותסכן את הפעוט, כזאת שעשויה מענברים אמיתיים שיעשו את העבודה וכמובן שרשרת יפה ומיוחדת מבחינה חיצונית. הענבר מהווה מקור ליופי, חן, איזון, שלווה וטיהור.

137 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page